تسبیح دیجیتال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ fadaiy 
سلام
پيروزي دکتر احمدي نژاد در انتخابات را به تمام هموطنان تبريک مي گويم
منتظر حضور سبر و نضرات شما در وب خود هستم
مي توانيد من را با نام 2 شهيد به وب خود لينک کنيد
موفق باشيد .
+ اهميت تحقيق براي كانديد اصلح 

با سلام
بي مقدمه ميگم امسال آقاي احمدينزاد امام ره و يارانش را نشانه گرفته است حتي در اصفهان عليه نوه امام ره سيد حسن هم صحبت کرده .بنده تا چند ماه پيش از حرفهايش خوشم ميامد ولي حال که رهبر گفته اصلح را انتخاب کنيد با تحقيق به نتيجه اين رسيدم که آقاي احمدينزاد اصلح نيست. و اين را هم بگويم که آقاي احمدينزاد همه اين حرفهايش سازماندهي و هدفمند است و از انجايي که فهميدم خيلي خيلي خطرناکتر از اين است که بتوانيم تصورش را هم بکنيم.آگاه باشيد و هشيار و فريب ظاهر را هم نخوريد.يه مثال ميزنم تيمور لنگ که دم بدي و خون مردم را ميريخت. حافظ قرآن کريم بود.
اصل عمل هست و حرف ملاک نيست مطمئن باشيد خطر بزرگي در پيش است که اگر ملت قفلت کنند فريب ميخورن.همين ايام فاطميه در بيت رهبري همان ماجراي قلم و دوات پيامبر اتفاق افتاد.همان قلم و دواتي که پيامبر در بستر درخواست كرد و ميخواست تا بعد از خودش حضرت علي ع را ولي مومنين گرداند که آن داستان تاسف بار بوجود آمد.بهتر است اينها را بدانيم که رييس جمهور سوگند خوردند که در جهت حفظ نظام و تقويت آن بكوشد و جز صداقت و راستگيي چيزي نگويند در همين حال راه امام ره و ياران امام و کساني که مورد تاييد رهبري هستند را زير سئوال بردند بطوريکه الان دشمنان ميگن که ما اينهمه سال زحمت کشيديم که اين کشور را به اين مشکل دچار کنيم ولي نتوانستيم اينطور که رييس جمهور ايران تخريب کرد تخريب کنيم بهرحال اقاي احمدينزاد بازيچه ديگران شده و هر کاري ميخواهند ميکنند.خبرهاي زيادي دارم که وضع بسيار خطرناک است که نميتوانم بگويم.بهتر اين است که حداقل واقع بين و آزاده باشيم تا گمراه نشويم و ديگران را هم بيدار کنيم چون اين مملکت که به اينجا رسيده يک شبه به دست نيومده و بسيار خونها ريخته شده و بسيار شهيد داده شده پس وظيفه ما سنگين است و بايد از آرمانها و شهدايمان دفاع و نگذاريم که کساني به عناون رييس يه مملکت مملکت را دچار تفرقه و خطر ... کند.

بنده نميخواهم بگم كه بعد از تحقيقم چه كسي را اصلح ميدانم ولي اين مطلب را بابت اهميت تحقيق در مورد كانديداها متذكر شدم هر چند شما آگاه و بيدار هستيد.
والسلام

با سلام
اميد وارم موفق باشيد
******************************
هنگامي که احمدي نژاد در سخنان خود به برخي رانت خواريها در دولت
هاي قبلي اشاره کرد ، تمام حاضران در استاديو يک صدا فرياد الله اکبر سر
دادند.

با مطلب حاشيه ي سخنراني ديشب احمدي نژاد و موسوي به روزم
منتظر قدوم شما هستم
******************************
الهي شهيد شي
اسماعيلي نماينده مردم گرمي و عضو شوراي مرکزي فراکسيون اصولگرايان مجلس در گفت‌و گو با خبرنگار امور مجلس خبرگزاري فارس با اشاره به امضاي 211 نماينده مجلس در حمايت از کانديداتوري احمدي نژاد، اظهار داشت: پس از بررسي‌هاي فراوان صورت گرفته در ميان کانديداهاي موجود در عرصه انتخابات 211 نفر از نمايندگان مجلس که شامل اکثر اعضاي فراکسيون اصولگرايان به همراه تعدادي نماينده مستقل است با امضاي بيانيه‌اي رسما از کانديداتوري آقاي محمود احمدي نژاد در انتخابات رياست جمهوري دهم حمايت و آن را رسما اعلام کردند.
********************************
منتظر قدوم سبزتون هستم
********************************
الهي شهيد شي
يکي از خبرگزاري هاي منتقد دکتر احمدي نژاد چند روز پيش در يک حاشيه نگاري بر اولين نطق تلويزيوني دکتر احمدي نژاد نوشته بود که وي در اين برنامه 30 دقيقه اي بيش از 80 بار از عنوان “ملت ايران” استفاده کرد. صرف نظر از قصد و نيت اين خبرگزاري از درج اين دست اخبار اما ماهيت آن نشان مي دهد احمدي نژاد همانند 4 سال گذشته سمبل فروتني و خودباوري در کشورداري است وآداب وي در اين مدت حکايت از آن داشته و دارد که حقيقتا احمدي نژاد “مردي از جنس مردم و ملت ايران” است.
********************************
با مطلب جديد به روزم
منتظرتون هستم
موفق و سرافراز باشيد
********************************
الهي شهيد شي

سلام بزرگوار

كلبه زيباي شما همواره مزين است با خوبيها، اميدوارم در راه نشر انديشه هاي ناب موفق باشيد.

در آستانه انتخابات دشمن و مخالفين جمهوري اسلامي دست به دست هم داده و سعي بر رسيدن اهداف خود به هر قيمت ممكن دارند. مي دانيم كه دشمن مي گويد غير از احمدي نژاد هركس و براي اين كار سه راه را در پيش گرفته 1- سياه نمايي مفرط دولت و رئيس جمهور يعني هر كاري كه كرده و مي كند زير سوال مي برند، 2- ترور شخصيتي رئيس جمهور كه گفته مي شود در دوره چهار ساله اين عزيز خدمت گذار بيش از 1700 مورد جك سازي و غيره انجام شده و 3- خود را به عنوان فرشته نجات معرفي كردن است. از شما بزرگواران كه در هنر نوشتن و خطابه تبلور داريد خواهشمند است بيشتر در امر اطلاع رساني بپردازيد.

مي دونيد كه امام راحل(ره) نيز فرمود: يكي از راههاي تشخيص شما دشمن است، پس هركس دشمن تعريفش را مي كند حق نيست

موفق باشيد

ياحق

بسم الله الرحمن الرحيم

ضمن عرض تسليت به خاطر شهادت حضرت زهرا (س)
وبگاه صداي عدالت منتظر شما عزيز است.

يا حق . . .

زيبا وجالب بود!

ولي حيف كه گوش شنوا نداريم،

ببخشيد ،سلام.

با عرض سلام، خواهشمند است براي شرکت در "نظرسنجي انتخابات رياست جمهوري" به وب سايت بي‌طرف ما مراجعه فرموده و سايرين را نيز مطلع کنيد. متشکرم.

http://nazarsanjee88.blogfa.com

عالي بود.حيف كه ادم حرف تو گوشش نميره و باز يه بهونه واسه احساس بدبختي پيدا ميكنه...
+ ميترا 
من خوشبختم چون هستم چون نفس ميكشم چون خدايي دارم مهربانتر از همه مهربانان